שליח עד הבית
יגיע עד 5 ימי עסקים לכל מקום ברחבי הארץ באמצעות חברת השילוח
השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 22:00-8:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך). במידה וחברת השליחויות אינה מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, ניידע אותך
בעניין ונשלח את ההזמנה באמצעות דואר רשום
החזרות
יש בעיה עם הפריט ורוצים להחזירו? יש לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש ושמחוברת אליו התווית המקורית.
ניתן להחליף פריטים , בעזרת שירות הלקוחות שלנו 053-521-3312. ניתן להחזיר פריטים
תמורת החזר כספי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
עלות החזרה 30 ש”ח איסוף אקספרס מבית הלקוח/ה
עלות החלפה 40 ש”ח שליח מגיע לבית הלקוח לאיסוף המשלוח , המשלוח מגיע אלינו לבדיקה ומיד לאחר מכן שבדקנו את הפריטים חדשים כמו שנקנו אנחנו מבצעים את המשלוח עם הפריט החדש
במקרה ומעוניינים להחזיר החזרה חלקית של מוצרים וסכום ההזנה קטן מ299 ש”ח מתחת לתקרת מינימום משלוח חינם 299 ש”ח נחייב את הלקוח.ה 20 ש”ח עבור המשלוח הראשון
במקרה ומעוניינים להחזיר החזרה חלקית של מוצרים וסכום ההזנה קטן מ299 ש”ח מתחת לתקרת מינימום משלוח חינם 299 ש”ח נחייב את הלקוח.ה 20 ש”ח עבור המשלוח הראשון
יש אפשרות לשלוח אלינו תחבילה עצמאית או להגיע לחנות פיזית
לכתובת
קניון לב כרמיאל – מורד הגיא 100
לכבוד: מילאנו מותגים או בקתת העור כרמיאל
פלאפון: 053-521-3312
יש לשלוח אלינו חזרה את הפריט עד 14 יום ממועד קבלתו (או להגיע פיזית לחנות) ולעדכן אותנו אודות הפריטים שהוחזרו. לאחר מכן תוכלו לקבל החזר כספי באתר.
על מנת שתוכלו להחזיר את הפריט, יש לוודא מספר דברים:
- הפריט יוחזר בשלמותו, ללא שימוש וללא פגם.
- הפריט יוחזר עם התווית המקורית שלו.
הלקוח/ה ישלחו את הפריט חזרה על חשבונו/ה לכתובת המצוינת מעלה למעט מקרים בהם מדובר בפריטים פגומים.
בכל שאלה ניתן לפנות אלינו לכתובת המייל או הטלפון המצוינות באתר.
דמי ביטול
- ביטול עסקה מאפשר לעוסק לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר/השירות, או 100 ש”ח, לפי הסכום הנמוך מביניהם.
- במקרה שהעסקה נעשתה בכרטיס אשראי, והעוסק הוכיח לצרכן כי חברת כרטיסי האשראי או גוף אחר גבו ממנו תשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בגין העסקה שבוטלה, באפשרות העוסק לחייב את הצרכן גם בתשלום שנגבה ממנו.
- .אם ביטול העסקה נעשה בשל פגם במוצר, לא ניתן לנכות דמי ביטול.
- ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981